BELÇİKA / TEKHA
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, Türkiye-AB Yüksek Düzeyli İklim Diyaloğu Üçüncü Toplantısı için Belçika’nın başkenti Brüksel’e gitti.
Bakan Kurum, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Avrupa Birliği İklim Komiseri Wopke Hoekstra ile bir araya geldiklerini belirtti. Görüşmenin ardından heyetlerin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda Türkiye’nin iklim politikaları ve projeleri ele alındı.
Kurum, “2053 Net Sıfır Emisyon hedefimiz doğrultusunda yaptıklarımızı, yürürlüğe koyduğumuz İklim Kanunu’nu, hazırlıklarını sürdürdüğümüz Emisyon Ticaret Sistemi ile Yeşil Taksonomi’yi, iklim adaleti ve adil geçiş sürecinin kapsayıcılığını, ayrıca COP31 adaylık çalışmalarımızı paylaştık” dedi.
Türkiye ile AB arasında çevre ve iklim değişikliğiyle mücadelede iş birliğinin güçlendirilmesini temenni eden Kurum, “Kimsenin geride bırakılmadığı, daha adil bir düzen için her platformda çalışmaya devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
Kars Belediye Başkanı Senger’den MHP İl Başkanlığı’na Hayırlı Olsun Ziyareti
394 kez okundu
2
Karaköprü’de Hizmet Eleştirisi: Fatma Yaren Gül’den Metin Baydilli Açıklaması
388 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Avrupa’nın Türkiye’ye Duyduğu İhtiyaç Daha Fazladır
359 kez okundu
4
TBMM Başkanı Kurtulmuş, Vietnam Büyükelçisi’ni Kabul Etti
252 kez okundu
5
İstanbul Cumhuri̇yet Başsavcılığından Özgür Özel Hakkında Soruşturma
182 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.