KAHRAMANMARAŞ / TEKHA
İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Ramazan ayı dolayısıyla Kahramanmaraş’ta 6 Şubat depremlerinden etkilenen Saylak ailesini ziyaret ederek iftar sofrasında bir araya geldi. Ziyaret, “Yeni Evim, İlk İftarım” programı kapsamında gerçekleştirildi.
“Ramazan’ın Bereketini Birlikte Paylaşıyoruz”
Bakan Çiftçi, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Ramazan’ın bereketini Kahramanmaraş’ta Saylak ailesi ile paylaşıyoruz” ifadelerini kullandı. Depremden etkilenen Eshabil Saylak ve ailesiyle aynı sofrada buluşmanın anlamına dikkat çeken Çiftçi, dayanışma ve birlik mesajı verdi
“Yeni Evim, İlk İftarım” Ziyaretleri Sürecek
“Yeni Evim, İlk İftarım” programı kapsamında, deprem bölgesinde yeni konutlarının anahtarlarını teslim alan ailelerin Ramazan ayı boyunca ziyaret edileceği belirtildi. Bakan Çiftçi, ailelerle dua ve muhabbet ortamında bir araya gelmeye devam edeceklerini ifade etti.

Ramazan’ın manevi atmosferine vurgu yapan Çiftçi, “Allah sofralarımıza bereket, hanelerimize huzur ihsan eylesin” temennisinde bulundu. Saylak ailesine misafirperverlikleri dolayısıyla teşekkür eden Bakan Çiftçi, depremzede vatandaşlarla dayanışmanın süreceğini kaydetti.
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
SAHA EXPO 2026’da Güçlü Mesaj: Türkiye Savunma Sanayiinde Küresel Rekabet Gücünü Artırıyor
1050 kez okundu
2
Bakan Ersoy: Mersin Yaşayan Bir Kültür Hazinesidir
965 kez okundu
3
Zigana Tüneli’nden 3 Yılda 5 Milyonun Üzerinde Araç Geçti: Ekonomiye Dev Tasarruf
954 kez okundu
4
Bakan Kurum: Türkiye Dünyada Eşi Benzeri Olmayan Bir Başarı Hikayesi Yazmıştır
944 kez okundu
5
Ankara ve Aydın’da Arazi Toplulaştırması Kararı
865 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.